Stop kernwapens: Manifestatie 25 september

Ik sluit mij aan bij de manifestatie tegen kernwapens op 25 september!

Kom naar de manifestatie op 25 september

Stop kernwapens: Manifestatie 25 september

De spanningen in de wereld nemen toe. Grote landen bereiden zich serieus voor op nucleaire herbewapening. De VS willen hun kernwapens in Nederland vervangen. Met de F-35 moet er volgend jaar een nieuwe bom in vliegbasis Volkel komen, als vervanging voor de F-16. Datzelfde gaat ook in België, Duitsland, Italië en Turkije gebeuren.

Dat moeten we voorkomen. Een nieuwe wapenwedloop is niet het antwoord. Een andere uitweg is mogelijk: één van dialoog en ontwapening in plaats van escalatie. Wij willen geen kernwapens in Nederland en geen kernwapens in Europa.

Op zaterdag 25 september organiseren onder andere de SP, PAX, WILPF en Niet in Mijn Naam een manifestatie tegen kernwapens bij Vliegbasis Volkel. De manifestatie begint om 11.00 uur. Naast toonaangevende sprekers als Jasper van Dijk en Krista van Velzen is er tevens de mogelijkheid om een rondje om de basis te fietsen met andere actievoerders.

Meld je hieronder aan voor de manifestatie.

Ik ben erbij!

SP, PAX, Tribunaal voor de Vrede, Peace SOS, WILPF, Niet in Mijn Naam, Het Jeanette Noëlhuis