Meldpunt schimmelalarm

Meldpunt Schimmel

Uw gegevens worden anoniem gebruikt en niet aan derden getoond. De gegevens worden alleen gebruikt om u op de hoogte te houden of als er nog vragen zijn naar aanleiding van uw melding.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 32 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png.

Meld Schimmel en ander achterstallig onderhoud

Samen pakken we de regering en foute verhuurders aan!

Meldpunt schimmelalarm

Iedereen moet recht hebben op een goed en gezond huis om in te wonen. Maar helaas is dit nu te vaak niet het geval: achterstallig onderhoud wordt vaak niet aangepakt door de verhuurder. Dit leidt tot problemen zoals tocht, een hoge energierekening, ongedierte en zelfs tot ongezonde schimmel in huis. Tegelijkertijd krijgen belastingontduikende multinationals miljarden cadeau van onze regering. De SP pikt het niet dat verhuurders de problemen niet aanpakken en dat de regering miljarden geeft aan grote bedrijven, waar huurders voor opdraaien. Als er niet naar huurders wordt geluisterd, dan zit de schimmel niet alleen in de huizen, maar dan zit de schimmel in het systeem. Dit gaan we aanpakken.

Heeft u ook schimmel in uw huis of ander achterstallig onderhoud? Maak hier dan melding van bij het Schimmelalarm. Van de meldingen maken we een zwartboek dat we zullen gebruiken om de regering en foute verhuurders aan te pakken.

Betrokken SP'ers

Sandra Beckerman