Voor een rechtvaardig pensioen!

Ja, ik sluit me aan bij de beweging en ontvang belangrijk nieuws van Lilian en de SP.

Tijd voor een rechtvaardig pensioen

Sluit je aan, onze beweging heeft jou nodig

Voor een rechtvaardig pensioen!

Als er niets verandert zullen de pensioenen voor 8 miljoen Nederlanders verlaagd worden! Hoewel de pensioenfondsen maar liefst 1400 miljard euro in de pensioenpotten hebben zitten moeten ze zich verplicht arm rekenen.

Er moeten nieuwe afspraken worden gemaakt zodat de regels waarmee pensioenfondsen nu moeten rekenen van tafel gaan. Het pensioenakkoord moet daarom worden opengebroken. Zodat de pensioenen niet omlaag hoeven, maar weer kunnen stijgen!

De strijd voor een rechtvaardig pensioen gaat door! Dat doen we samen, want samen sta je sterk. Sluit je dus aan bij onze beweging en word nu Vriend voor Rechtvaardigheid!

Meld je nu gratis aan en ontvang een mooi welkomstpakket.

Word vriend

Bereken ook jouw AOW-leeftijd!

Geboortedatum:

AOW-leeftijd:

Opgelet: De berekening is uitsluitend bedoeld ter informatie. Deze verwachte AOW-leeftijden komen voort uit afspraken uit het pensioenakkoord. De afspraken over langzamere stijging van de AOW-leeftijd zijn nog niet definitief. Het wetgevingstraject moet nog succesvol worden doorlopen. De AOW-leeftijd voor mensen die vanaf 2025 met pensioen gaan, hangt af van de levensverwachting. De levensverwachting zal nog veranderen. Daarom is de hier aangegeven AOW-leeftijd ook een verwachting. Vijf jaar voordat men met AOW gaat, wordt de AOW-leeftijd vastgelegd. Dan is pas zeker wanneer de AOW wordt uitgekeerd. Hoewel wij veel aandacht hebben besteed om de berekening zo correct mogelijk uit te voeren en wij proberen met de meest actuele formules en prognoses te rekenen, aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor eventuele fouten.