Familiedag 2022

Momenteel is de dag uitverkocht, maar hier kan je je vrijblijvend aanmelden voor de gastenlijst. Vul hieronder je informatie in en je ontvangt als eerste de bestellink als er weer kaartjes vrijkomen.

Graag een email-adres of telefoonnummer invullen. Bij voorkeur het email-adres.

Familiedag 2022

Op zondag 19 juni 2022, in dierentuin Burgers’ Zoo in Arnhem, organiseren we een bijzonder feestelijke familiedag. Dit jaar bestaat de SP vijftig jaar. Dat moet worden gevierd! Burgers’ Zoo opent de poorten voor maar liefst 2000 SP-leden met hun familie. Er is een mooi programma met bekenden als Emile Roemer, Agnes Kant en natuurlijk Lilian Marijnissen.

Gedurende de familiedag is de hele dierentuin vrij te bezoeken, kun je ondertussen speeddaten met SP-Kamerleden, zijn er volop activiteiten voor de kinderen, is er muziek, een toespraak van Lilian én een unieke terugblik op vijftig jaar SP in Nederland. Dat mag je niet missen. Kortom: een leuke dag en voor ieder wat wils.

De eerder geplande datum van de SP Familiedag, namelijk 19 februari, kan helaas niet door gaan in verband met de coronamaatregelen. Daarom is er een nieuwe datum: zondag 19 juni.

Op dit moment is de familiedag uitverkocht en zijn er geen kaarten meer beschikbaar. Als je je wilt aanmelden voor een reservelijst, dan kan dat via deze website. Je krijgt dan bericht in het geval dat er weer kaarten beschikbaar zijn.

Zet me op de reservelijst