Familiedag 2022

Bestel nu kaarten voor de familiedag

Familiedag 2022

Op zondag 19 juni 2022, in dierentuin Burgers’ Zoo in Arnhem, organiseren we een bijzonder feestelijke familiedag. Dit jaar bestaat de SP vijftig jaar. Dat moet worden gevierd! Burgers’ Zoo opent de poorten voor duizenden SP-leden met hun familie.

Gedurende de familiedag is de hele dierentuin vrij te bezoeken. Ondertussen kun je speeddaten met SP-Kamerleden, zijn er volop activiteiten voor de kinderen, is er muziek van onder andere van Dik Hout, een toespraak van Lilian én een unieke terugblik op vijftig jaar SP in Nederland. Dat mag je niet missen. Kortom: een leuke dag en voor ieder wat wils.

Door het vervallen van de coronamaatregelen mogen we een groter aantal mensen verwelkomen op onze familiedag. Het was aanvankelijk al uitverkocht met 2000 verkochte kaarten, maar nu zijn er nog extra kaarten beschikbaar. Wees er dus snel bij!

Bestel hier kaarten

Ben je uiteindelijk toch verhinderd? Kaarten kunnen tot 28 mei geannuleerd worden door een mail te sturen naar familiedag@sp.nl.