Een fijne kerst voor onze kinderen

Hieronder kunt u zich aanmelden en dan hopen we dat we u en uw kinderen een fijne kerst te kunnen bezorgen met een leuke verrassing. Een groep ouders bekijkt alle aanmeldingen om te bepalen wie allemaal geholpen kan worden. Zij proberen om zoveel mogelijk ouders te helpen die ook gedupeerd zijn door de Belastingdienst vanwege onterechte beschuldigingen van fraude met kinderopvangtoeslag. We stellen in het aanmeldformulier de vraag: 'Is er iets waarmee we u extra blij kunnen maken?', maar we kunnen helaas niet garanderen dat we aan elke wens kunnen voldoen. We geven geen geld, maar een leuke verrassing. Voor vragen kunt u terecht bij kinderopvangtoeslag@sp.nl.

Helaas kunnen we, in verband met het vele inpakken en verzenden van kerstpakketten, er vanaf 20 december niet meer voor zorgen dat de pakketten voor de kerst bezorgd kunnen worden. U kunt zich nog steeds aanmelden, dan proberen wij het zo snel mogelijk in het nieuwe jaar te regelen!

Een fijne kerst voor onze kinderen

Beste ouder,

U bent onterecht beschuldigd van fraude met kinderopvangtoeslag. Nog steeds heeft u geen duidelijkheid over compensatie voor de duizenden euro’s die u terug moet betalen en voor alle problemen die de grote schulden met zich mee hebben gebracht.

Onze kinderen zijn de dupe. Alle ouders die wij hebben gesproken willen alleen maar een goede toekomst voor de kinderen. De Belastingdienst maakt het duizenden ouders onmogelijk om een goede ouder te zijn. Dat is absoluut schandalig.

Wéér brengen wij en duizenden andere gezinnen de feestdagen door zonder een cadeautje voor onze kinderen, zonder een kerstdiner en zonder een leuk uitje.

Wij, een groep getroffen ouders, willen, met steun van de SP, ervoor zorgen dat u en uw kinderen wél een fijne kerst krijgen dit jaar. Wij zijn daarom een donatiecampagne gestart die u hier kunt vinden.

Bent u een ouder, onterecht beschuldigd door de Belastingdienst van fraude met kinderopvangtoeslag, zoals wij? Meld u dan hier aan. We hopen dat we u en uw kinderen een leuke verrassing kunnen geven voor een fijne kerst!

Helaas kunnen we, in verband met het vele inpakken en verzenden van kerstpakketten, er vanaf 20 december niet meer voor zorgen dat de pakketten voor de kerst bezorgd kunnen worden. U kunt zich nog steeds aanmelden, dan proberen wij het zo snel mogelijk in het nieuwe jaar te regelen!

Aanmelden

* Een groep ouders bekijkt alle aanmeldingen om te bepalen wie allemaal geholpen kan worden. Zij proberen om zoveel mogelijk ouders te helpen die ook gedupeerd zijn door de Belastingdienst vanwege onterechte beschuldigingen van fraude met kinderopvangtoeslag. We stellen in het aanmeldformulier de vraag: 'Is er iets waarmee we u extra blij kunnen maken?', maar we kunnen helaas niet garanderen dat we aan elke wens kunnen voldoen. We geven geen geld, maar een leuke verrassing. Voor vragen kunt u terecht bij kinderopvangtoeslag@sp.nl.