Een fijne kerst voor de kinderen

Hieronder kunt u zich aanmelden en dan hopen we dat we u en uw kinderen een fijne kerst te kunnen bezorgen met een leuke verrassing. Een groep ouders bekijkt alle aanmeldingen om te bepalen wie allemaal geholpen kan worden. Zij proberen om zoveel mogelijk ouders te helpen die ook gedupeerd zijn door de Belastingdienst vanwege onterechte beschuldigingen van fraude met kinderopvangtoeslag.

Je kunt meerdere vakjes aanvinken.

Een fijne kerst voor onze kinderen

Een fijne kerst voor de kinderen

Nog steeds zitten vele ouders in diepe problemen door de Belastingdienst. Een handjevol ouders is nu geholpen, maar voor velen duurt het véél te lang. Nog even en dan staan de feestdagen weer voor de deur. Omdat het allemaal nog niet geregeld is, organiseert een groep ouders, met hulp van de SP, net als vorig jaar een kerstactie. Zodat jij en je kinderen een fijne en onbezorgde kerst kunnen vieren. Kun jij voor tijdens de feestdagen wel een steuntje in de rug gebruiken? Laat het ons weten!

Vorig jaar hebben we zo honderden ouders en hun kinderen kunnen helpen. Want niets is zo naar als je kinderen niet alles kunnen geven wat ze verdienen. Voel je niet bezwaard en meld je gauw aan, zodat wij jou en je kinderen een leuk presentje kunnen geven voor tijdens de feestdagen.

Aanmelden

* Een groep ouders bekijkt alle aanmeldingen om te bepalen wie allemaal geholpen kan worden. Zij proberen om zoveel mogelijk ouders te helpen die ook gedupeerd zijn door de Belastingdienst vanwege onterechte beschuldigingen van fraude met kinderopvangtoeslag. We stellen in het aanmeldformulier de vraag: 'Is er iets waarmee we u extra blij kunnen maken?', maar we kunnen helaas niet garanderen dat we aan elke wens kunnen voldoen. We geven geen geld, maar een leuke verrassing. Voor vragen kunt u terecht bij kinderopvangtoeslag@sp.nl.