Aanmeldpagina Pensioenavond Zwolle

Het vermogen van de pensioenfondsen is de afgelopen 12 jaar van zo’n 600 tot bijna 2.000 miljard gestegen. Het geld klotst tegen de plinten. Ondertussen hebben gepensioneerden in diezelfde periode geen indexatie gekregen van hun pensioen. Daarom hebben zij nu meer dan 20% koopkrachtverlies, omdat alle kosten wel elk jaar stijgen.

Velen hebben nu moeite rond te komen of kunnen niet zoals gehoopt genieten van hun pensioen. Dit treft ook de werkende mensen van nu; zij moeten eindeloos doorwerken, krijgen niet meer AOW op 65 en ook eerder stoppen met werken bij zware beroepen is hen ontnomen. Het pensioenakkoord is een drama. Dat moet anders. Maar dat gaat niet vanzelf, dat kunnen we alleen samen voor elkaar krijgen.

Door het hele land organiseren we pensioenbijeenkomsten, met SP-Kamerlid Bart van Kent, vertegenwoordigers van Actiecomité Red het Pensioenstelsel en verschillende pensioenexperts. Mis het niet en zorg dat u erbij bent op een van deze bijeenkomsten.

Ik kom naar de pensioenbijeenkomst: