Stop de heksenjacht van de Belastingdienst!

Ja, ik steun deze actie, hou mij op de hoogte!

Het kenmerk is rechts bovenin de brief te vinden.

Stop de heksenjacht van de Belastingdienst!

Tienduizenden Nederlanders zijn door de Belastingdienst onterecht beschuldigd van fraude. De toeslagenaffaire, waarbij ouders onterecht werden weggezet als fraudeur met kinderopvangtoeslag, blijkt nog véél groter. Ook tienduizenden andere mensen die hun belastingaangifte deden kwamen automatisch en onterecht als fraudeur in het systeem te staan. En de Belastingdienst discrimineerde door de tweede nationaliteit te gebruiken als basis om mensen te controleren. Zonder bewijs, zonder redelijk vermoeden, werden duizenden ouders extra gecontroleerd, als fraudeur bestempeld én kwamen ze op zwarte lijsten te staan.

De beerput bij de Belastingdienst is nog altijd niet helemaal open. De verantwoordelijken kunnen nog steeds ergens anders een mooi baantje vinden, terwijl de levens van duizenden mensen vernield werden in een heksenjacht. Het is tijd voor een menselijke Belastingdienst en eerlijke politiek. Steun onze actie om de belastingdienstaffaire op te lossen!

Ik steun deze actie!

Ben je zelf gedupeerd door de Belastingdienst? Laat het ons weten in het formulier. Samen lossen we dit op!