Nog niet eerder vertoond in Nederland en binnenkort bij u in de buurt. Op maandag 19 februari spreekt SP-leider Lilian Marijnissen op 4 podia tegelijk. Wees welkom in Haarlem, Breda, Nijmegen of Zwolle op één van de verrassende verkiezingsavonden van de SP. We willen zoveel mogelijk mensen spreken voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart en halen alles uit de kast.

Benieuwd? Meld u snel aan! De toegang is gratis.

Ik kom graag naar:

Haarlem Breda Nijmegen Zwolle

Haarlem

Waar: Patronaat, Zijlsingel 2, 2013 DN
Van: 20:00 - 21:30

Op maandagavond 19 februari spreekt SP-leider Lilian Marijnissen op 4 podia tegelijk. Ook in Poppodium Patronaat in Haarlem zal ze te zien zijn. De avond wordt gepresenteerd door SP-Kamerleden Renske Leijten en Peter Kwint. Het wordt een prachtige avond vol met sprekers, muziek en columns. Het programma begint om 20:00 uur en u bent vanaf 19:30 uur van harte welkom. Na afloop is er de gelegenheid om nog een drankje te drinken. Meld u nu aan en we houden u op de hoogte van het programma!

Breda

Waar: Mezz, Keizerstraat 101, 4811 HL
Van: 20:00 - 21:30

Op maandagavond 19 februari spreekt SP-leider Lilian Marijnissen op 4 podia tegelijk. Ook in Poppodium Mezz in Breda zal ze te zien zijn. De avond wordt gepresenteerd door SP-Kamerleden Sadet Karabulut en Michiel van Nispen. Het wordt een prachtige avond vol met sprekers, muziek en columns. Het programma begint om 20:00 uur en u bent vanaf 19:30 uur van harte welkom. Na afloop is er de gelegenheid om nog een drankje te drinken. Meld u nu aan en we houden u op de hoogte van het programma!

Nijmegen

Waar: Lindenberg, Ridderstraat 23, 6511 TM
Van: 20:00 - 21:30

Op maandagavond 19 februari spreekt SP-leider Lilian Marijnissen op 4 podia tegelijk. Ook in de Lindenberg in Nijmegen zal ze te zien zijn. De avond wordt gepresenteerd door SP-Kamerleden Bart van Kent en Maarten Hijink. Het wordt een prachtige avond vol met sprekers, muziek en columns. Het programma begint om 20:00 uur en u bent vanaf 19:30 uur van harte welkom. Na afloop is er de gelegenheid om nog een drankje te drinken. Meld u nu aan en we houden u op de hoogte van het programma!

Zwolle

Waar: Hedon, Burgemeester Drijbersingel 7, 8021 DA
Van: 20:00 - 21:30

Op maandagavond 19 februari spreekt SP-leider Lilian Marijnissen op 4 podia tegelijk. Ook in Poppodium Hedon in Zwolle zal ze te zien zijn. De avond wordt gepresenteerd door SP-Kamerleden Frank Futselaar en Sandra Beckerman. Het wordt een prachtige avond vol met sprekers, muziek en columns. Het programma begint om 20:00 uur en u bent vanaf 19:30 uur van harte welkom. Na afloop is er de gelegenheid om nog een drankje te drinken. Meld u nu aan en we houden u op de hoogte van het programma!